VERKOPERSROL

DE ROL VAN DE VERKOPER TIJDENS BEZOEKEN VAN EIGENDOM.

Als agenten werken we extreem hard om bezichtigingen te verkrijgen  namens onze klanten verkopers. Wij bij SELECT Villas doen er alles aan om de geldigheid van onze potentiële kijkers / kopers te controleren, dus het is noodzakelijk dat verkopers hun eigendommen zo goed mogelijk presenteren. Hier zijn enkele tips om onze kansen op een verkoop te maximaliseren:

1. Eerste indruk: Zorg dat er parkeer- / draairuimte is voor de auto ('s) van de kijker, ook als dit betekent dat je je eigen voertuig tijdelijk moet verwijderen. Zorg ervoor dat poorten al open zijn, indien relevant. Ruim tuin op, veeg en verwijder onkruid, verwijder de was van de waslijn, doe tuinslangen, kinderspeelgoed, waterblikjes etc. weg Zorg ervoor dat het zwembad is gereinigd, dat alle afdekkingen zijn verwijderd en, idealiter, dat de pomp draait en dat het water helder sprankelt tijdens de kijkperiode.

2. Interne accommodatie: Zorg ervoor dat de accommodatie schoon en opgeruimd is en dat zoveel mogelijk wordt verwijderd van werkbladen en oppervlakken, en dat het huis is over het algemeen overzichtelijk ordelijk  is en dat alle gloeilampen werken. Verwarm ruimten voor of koel ze en zet lampen aan waar en wanneer nodig, en zorg ervoor dat alle ruimtes, met name onderbouws of zelden gebruikte kamers goed worden verlucht en geventileerd. Schone ramen; ervoor zorgen dat gordijnen, jaloezieën en rolluiken enz. allemaal werken en open staan om het licht, het uitzicht, enz. te maximaliseren. Zorg ervoor dat keuken en badkamers leeg zijn en schoon,de afwas opgeruimd, oppervlakken schoongemaakt en handdoeken, theedoeken en -doeken opgeborgen en toiletzitting / -deksels naar beneden. Als uw woning een huurvilla of appartement is en een beetje schaars gemeubileerd, kijk dan eens naar de vrijdagmarkt en koop een armvol opvallende, kleurrijke foto's om op  kale muren in de living, eetkamer en slaapkamers etc. te hangen. Zo'n verschil voor de bezichtigingen! Lawaaierige of overbelastende honden moeten ofwel van de eigendom verwijderd worden, of ver weg van potentiële kopers die geen hondenliefhebbers  zijn, worden gehouden.

3. Maatregelen op langere termijn:  Alle voor de hand liggende reparaties, met name van cosmetische aard, zoals gelokaliseerde herinrichting, schimmel verwijderen van paden en terrassen enz., heggen en bomen gesnoeid, enz. verdienen uw aandacht.

4. Administratief: We raden ten zeerste aan dat alle akten en documentatie in orde en up-to-date zijn en kopieën kunnen  op ons kantoor worden gemaakt; vooral om eventuele uitbreidingen of aanpassingen aan de accommodatie, inclusief barbecuegebouwen, garage, carport enz. op te nemen. Elke update, vooral als het geregistreerde bouwoppervlak is verhoogd, kan het beste eerder vroeger dan laat worden gedaan. Dit is vooral belangrijk als potentiële kopers een hypotheek nodig hebben, het toegekende hypotheekbedrag zal afhangen van de taxatie van de banken zelf, die zal worden beperkt tot de geregistreerde build / bewoningsgebiedmeting, niet noodzakelijk een (vergroot) gebied dat sindsdien is uitgebreid of aangepast. Het is nu ook noodzakelijk om een geldige cedula te hebben die vóór elke voltooiing op zijn plaats moet zijn, en ook een geldig EPC-certificaat.    

5. De rol spelen: Nadat we de honden, toiletbrillen en papierwerk hebben behandeld, wat doen we dan met de verkopers? GELIEVE niet te leiden of ons rond te volgen  met kijkers; hoe groter de kijkgroep, des te kleiner de kamers zullen zijn, en daarbij weten onze professionele verkopers  precies  wat ze moeten zeggen en wat niet te zeggen - dit is onderdeel van de expertise waarvoor u ons betaalt - dus ontspan en vertrouw ons alstublieft om onze taak te doen zonder afleiding. De beste manier voor verkopers om te helpen is om op de achtergrond aanwezig te zijn en beschikbaar te zijn voor het doorverwijzen van gedetailleerde vragen of problemen. Tegelijkertijd en afhankelijk van de weersomstandigheden,  ontspan je gewoon met een biertje / wijn / koffie en een tijdschrift en leef je de levensstijl  die de klanten nastreven. Dit kan uiterst  effectief zijn.

Onthoud wachtwoord

Koper Login

Verkoper Login

Agent Login

Gebruikersregistratie

Verkoper Registratie

 Abonneer je op onze nieuwsbrief